캄보디아어 운전면허 용어 설명 자료
외국인 운전면허시험 응시자를 위한 도로교통 및 운전에 대한 용어 해설집
តំបន់គែមផ្លូវ | តំបន់នៅគែមផ្លូវ ដែលត្រូវបានសម្គាល់ព្រំដែនដោយសញ្ញាសុវត្ថិភាព ដើម្បីការពារសុវត្ថិភាពរបស់អ្នកថ្មើរជើង នៅលើផ្លូវដែលមិនមានបែងចែក ផ្លូវអ្នកថ្មើរជើង និងផ្លូវរថយន្ត ។ |
ទោចក្រយានយន្ត | យានយន្តដែលមានកង់ពីរ ឬយានយន្តកង់ពីរដែលមានភ្ជាប់រទេះ ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើង ដើម្បីដឹកមនុស្សពីម្នាក់ទៅពីរនាក់ ។ |
ការធ្វើដំណើរទាំងពីរទិស | បំណែងចែកការធ្វើដំណើរទូទៅ |
ចំណែកផ្លូវបង្កើនល្បឿន | ចំណែកផ្លូវសម្រាប់បន្ថែមល្បឿន ឲ្យបានគ្រប់គ្រាន់ ដើម្បីអាចបើកចូលផ្លូវធំ ដោយសុវត្ថិភាព |
ចម្ងាយដែលអាចមើលឃើញ | ចម្ងាយចរដែលអាចមើលឃើញដោយអ្នកបើកបរ |
អត្រាឆ្លងកាត់នៃពន្លឺដែលអាចមើលឃើញ | អត្រាដែលពន្លឺអាចឆ្លងកាត់ ក្រោយពេលស្រោបកញ្ចក់រួច |
ចំណែកផ្លូវនៅចិញ្ចើមផ្លូវ | ចំណែកផ្លូវនៅខាងក្រៅនៃចំណែកផ្លូវសម្រាប់រថយន្តបើកបរ នៃផ្លូវរហ័ស |
ចំណុចប្រសព្វនឹងផ្លូវដែក | តំបន់ដែលផ្ទៃផ្លូវប្រសព្វនឹងផ្លូវដែក |
ច្បាប់គ្រប់គ្រងម៉ាស៊ីនសំណង់ | ច្បាប់ ដែលកំហិតការអនុញ្ញាត និងកំហិតចំនុចចាំបាច់ ទាក់ទងនឹងការចុះបញ្ជី ពិនិត្យ និងទ្រទ្រង់របស់ម៉ាស៊ីនសំណង់និងដើម្បីលើកកម្ពស់ការប្រើប្រាស់ម៉ាស៊ីននៅក្នុងសំណង់ |
ប័ណ្ណបើកបរសម្រាប់អ្នកបើកបរម៉ាស៊ីនសំណង់ | ប័ណ្ណបើកបរ ដែលអ្នកបើកបរត្រូវមានដើម្បីបើកម៉ាស៊ីនសំណង់ |
សញ្ញាព្រមាន | ផ្លាកសញ្ញាផ្សេងៗ ដែលត្រូវបានប្រើសម្រាប់ផ្តល់ដំណឹងអំពីគ្រោះថ្នាក់ដែលកំពុងមាន ឬអាចកើតមាន នៅលើផ្លូវថ្នល់ |
ភ្លើងប្រកាសអាសន្ន | ភ្លើងពិសេសដូចជាភ្លើងបៃតង និងលឿង ដែលត្រូវបានដំឡើងនៅរថយន្តបន្ទាន់ ដើម្បីព្រមានអំពីគ្រោះថ្នាក់ |
ឧបកបរណ៍ប្រកាសអាសន្ន | ឧបករណ៍ប្រកាសអាសន្នអំពីឧប្បទ្ទវហេតុ ឬអគ្គិភ័យ |
ស៊ីផ្លេ | ឧបករណ៍បន្លឺសម្លេងព្រមាន ដែលបំពាក់លើយានយន្ត |
ល្បឿនដែលសន្សំសំចៃប្រេង | ល្បឿនដែលធ្វើយានយន្តចំណាយប្រេងតិច ខណៈដែលធ្វើដំណើបានចម្ងាយឆ្ងាយ |
ផ្លូវរហ័ស | ផ្លូវដែលត្រូវបានប្រើសម្រាប់តែចរាចរណ៍ល្បឿនលឿន |
ផ្លាកសញ្ញាផ្តល់ដំណឹងថាមានរថយន្តខូច | សញ្ញាសុវត្ថិភាពដែលផ្តល់ដំណឹងថាមានរថយន្តខូចនៅខាងមុខ |
សម្ពាធខ្យល់ | សម្ពាធខ្យល់នៅក្នុងសំបកកង់ |
ចម្ងាយចរប្រសិទ្ធភាពហ្វ្រាំង | ចម្ងាយចរដែលគិតចាប់ពីអ្នកបើកបរជាន់ឈ្នាន់ហ្វ្រាំងក្រោយពេលដឹងគ្រោះថ្នាក់ រហូតដល់ពេលដែលហ្វ្រាំងចាប់ផ្តើមមានប្រសិទ្ធភាព |
បញ្ឆេះម៉ាស៊ីនចោល | ការដែលបញ្ឆេះម៉ាស៊ីន ប៉ុន្តែរថយន្តមិនធ្វើចលនា |
ទួលបន្ថយល្បឿន | ទួលដែលត្រូវបានដំឡើងនៅលើផ្លូវ ដើម្បីបង្ខំឲ្យអ្នកបើកបរបន្ថយល្បឿន |
ប្រាក់ពិន័យសណ្តាប់ធ្នាប់ | ប្រាក់ពិន័យ សម្រាប់មនុស្សមិនបានបំពេញកាតព្វកិច្ចទៅតាមច្បាប់ |
ផ្លូវប្រសព្វ | តំបន់ដែលអាចមានគ្រោះថ្នាក់រថយន្តបុកគ្នា ដោយសារតែផ្លូវប្រសព្វគ្នាទៅវិញទៅមក |
ច្បាប់ពិសេសសម្រាប់ដោះស្រាយគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ | ច្បាប់ដែលកំនត់ករណីពិសេសនៃទោសព្រហ្មទណ្ឌ ដល់អ្នកបើកបរណា ដែលបង្កគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ដោយសារតែកំហុសក្នុងការងារ ឬដោយសារកំហុសធ្ងន់ធ្ងរ |
ការឃាត់ខ្លួន | ការដែលហាមឃាត់សេរីភាពរបស់អ្នកទោសម្នាក់ ដោយឃុំខ្លួនរយៈពេលលើសពី ១ថ្ងៃ និងក្រោម ៣០ថ្ងៃ |
វិធានការជួយសង្គ្រោះ | សកម្មភាពសង្គ្រោះជនរងគ្រោះ ដោយសារតែគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ |
ប័ណ្ណបើកបរអន្តរជាតិ | ប្រព័ន្ធ ដែលអាចឲ្យអ្នកបើកបរដែលទទួលបានប័ណ្ណបើកបររបស់ប្រទេសជាដៃគូ អាចបើកបរនៅបរទេស |
រថយន្តក្រុងតំណ | រថយន្តក្រុងដែលត្រូវបានបង្កើតឡើង ដើម្បីដឹកអ្នកដំណើរបានច្រើនជាងរថយន្តក្រុងធម្មតា និងមានតំណនៅកណ្តាលតួរថយន្ត ដើម្បីភាពងាយស្រួលក្នុងការបត់នៅផ្លូវប្រសព្វ |
បង្កើនល្បឿនមួយរំពេច | ការដែលបង្កើនល្បឿនមួយរំពេច |
ច្បាប់ហ្វ្រាំងមួយរំពេច | ការដែលជាន់ហ្វ្រាំងមួយរំពេច |
កាច់ចង្កូតខ្លាំង | ការដែលកាត់ចង្កូតមួយរំពេច |
រថយន្តបន្ទាន់ | រថយន្តដែលបើកបរបំពេញកិច្ចការបន្ទាន់ រថយន្តសង្គ្រោះបន្ទាន់ រថយន្តពន្លត់អគ្គីភ័យ រថយន្តប៉ូលីស ដែលបានកំណត់ដោយច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក |
ឧបករណ៍ប្រាប់ទិស | ឧបករណ៍ឬកម្មវិធីដែលជាបង្ហាញផែនទី ឬប្រាប់ផ្លូវដល់អ្នកបើកបរ |
ទឹកម៉ាស៊ីន | ទឹកដែលប្រើសម្រាប់ធ្វើឲ្យត្រជាក់ម៉ាស៊ីនដែលក្តៅខ្លាំងពេក |
ណូស៍អាប់ | ការដែលទីប្រជុំទម្ងន់របស់រថយន្តរំកិលទៅខាងមុខ/ Nose Down(ណូស៍អាប់): បាតុភូតនៅពេលដែលច្បាប់ហ្វ្រាំង ដោយសារកម្លាំងចាប់ហ្វ្រាំង ផ្នែកខាងមុខរថយន្តចុះទាប ហើយផ្នែកខាងក្រោយបះឡើង |
តំបន់ការពារមនុស្សចាស់ | តំបន់ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីការពារជាពិសេស ដល់ការធ្វើដំណើររបស់មនុស្សចាស់ |
តំបន់ហាមចត | កន្លែងដែលមិនអាចចតរថយន្តបាន |
កំហិតកម្ពស់ | ការហាមឃាត់រថយន្តជាមួយនឹងទំនិញដែលមានកម្ពស់ជាងកម្ពស់ដែលបានកំណត់ |
ប័ណ្ណបើកបររថយន្តខ្នាតធំ | អ្នកបើកបររថយន្តដឹកអ្នកដំណើរ ឬរថយន្តដឹកទំនិញ ប៉ុន្តែត្រូវតែមានប័ណ្ណបើកបរពិសេស ដើម្បីបើកបរត្រេល័រ និងរែកឃ័រ ។ |
ផ្លូវ | សម្តៅលើផ្លូវដែលរួមទាំងផ្លូវរថយន្ត និងផ្លូវអ្នកថ្មើរជើង |
ច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក | ច្បាប់ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើង ដើម្បីរក្សាសុវត្ថិភាពនិងភាពរលូននៃចរាចរណ៍ តាមរយៈការបង្ការឬលុបបំបាត់គ្រោះថ្នាក់ ឬឧបសគ្គទាំងឡាយ ដែលអាចកើតមាននៅលើផ្លូវ |
វិញ្ញាសារប្រឡងបើកបរលើផ្លូវ | វិញ្ញាសារប្រឡងដែលវាយតម្លៃលើសមត្ថភាពបើកបរលើផ្លូវពិត ។ |
បរិក្ខារសម្រាប់ឆ្លងផ្លូវ | បរិក្ខារដែលត្រូវបានដំឡើងឆ្លងកាត់ទទឹងផ្លូវ ដូចជាគំនូសឆ្លងផ្លូវ ស្ពានឆ្លងផ្លូវ |
តំបន់ស្ទាក់ស្ទើរ | ស្ថានភាពដែលពិបាកនឹងធ្វើដំណើរទៅមុខ ហើយក៏ពិបាកនឹងឈប់ នៅជិតចំណុចផ្លូវប្រសព្វ នៅពេលដែលភ្លើងសញ្ញាចរាចរណ៍មានពណ៌លឿង |
រែកឃ័រ | រថយន្តជួយសង្គ្រោះ |
ដែនកំណត់សំណឹក | តម្លៃអប្បរមា ដែលសំបកកង់អាចបំពេញមុខងារបានធម្មតា |
ការឆ្លងផ្លូវមិនតាមគំនូស | ការឆ្លងផ្លូវមិនតាមគំនូសឆ្លងផ្លូវសម្រាប់អ្នកថ្មើរជើង |
ភ្លើងក្រោយ | ភ្លើងដែលត្រូវបានដំឡើងនៅខាងក្រោយរថយន្ត |
ការលោត | នៅពេលបើកបរ នៅកន្លែងដែលមានផ្ទៃផ្លូវមិនល្អ តួរថយន្តលោតផុតពីផ្ទៃដី |
ការបើកបរប្រកបដោយការការពារ | ការបើកបរដោយប្រុងប្រយ័ត្ន ដើម្បីបង្ការគ្រោះថ្នាក់ដែលអាចកើតមាន |
ភ្លើងស៊ីញូ | ឧបករណ៍ផ្តល់ដំណឹងអំពីទិសដែលរថយន្តត្រូវធ្វើដំណើរ ។ ភ្លើងផ្លិតភ្លែតៗ |
ចំណែកផ្លូវសម្រាប់រថយន្តក្រុង | គំនូសផ្លូវសម្រាប់រថយន្តក្រុង ដែលត្រូវបានដំឡើងនៅលើផ្លូវធំ |
ភ្លើងផ្លាកលេខ | ភ្លើងដែលត្រូវបានដំឡើង ដើម្បីអាចឲ្យឃើញផ្លាកលេខបានច្បាស់ |
ប្រាក់ពិន័យឧក្រិដ្ឋកម្ម | ប្រាក់ពិន័យដោយសារឧក្រិដ្ឋកម្ម |
ប្រាក់ពិន័យបទល្មើសរដ្ឋបាល | ប្រាក់ពិន័យសម្រាប់មនុស្សដែលល្មើសច្បាប់ចរាចរណ៍ |
ល្បឿនកំណត់ដោយច្បាប់ | ល្បឿនដែលត្រូវបានកំណត់ដោយច្បាប់ |
តំបន់ផ្លូវរួមតូច | តំបន់ដែលទទឹងផ្លូវរួមតូច |
ផ្លូវអ្នកថ្មើរជើង | ផ្លូវសម្រាប់អ្នកថ្មើរជើងធ្វើដំណើរ |
ប័ណ្ណបើកបរធម្មតា | ប្រភេទមួយនៃប័ណ្ណបើកបរ ដែលផ្តល់ជូនដល់អ្នកបើបកររថយន្ត ដោយយោងទៅតាមច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក |
ផ្លូវអ្នកថ្មើរជើង | ដូចគ្នានឹងផ្លូវអ្នកថ្មើរជើង |
ផ្លូវសម្រាប់តែអ្នកថ្មើរជើង | ផ្លូវដែលត្រូវបានបង្កើតសម្រាប់តែអ្នកថ្មើរជើងធ្វើដំណើរ |
សារធាតុប្រឆាំងកំណក | សូលុយស្យុងដែលត្រូវបានលាយ ដើម្បីបន្ទាបចំណុចកករបស់អង្គធាតុរាវ |
ប្រអប់ខ្មៅ | ឧបករណ៍កត់ត្រាស្វ័យប្រវត្តិអំពីការបើកបររថយន្ត |
បត់ឆ្វេងដោយមិនមានភ្លើងសញ្ញាបត់ឆ្វេង | វិធីដំណើរភ្លើងសញ្ញា ដែលអនុញ្ញាតឲ្យមានការបត់ឆ្វេង ដោយប្រើភ្លើងចរាចរណ៍ទៅត្រង់ ហើយមិនមានសញ្ញាសម្រាប់បត់ឆ្វេង |
ភ្លើងអាសន្ន | ភ្លើងសម្រាប់ផ្តល់ដំណឹងដល់អ្នកដទៃ នៅពេលមានស្ថានការណ៍បន្ទាន់ |
ភ្លើងអាសន្នផ្លិតភ្លែត | ភ្លើងដែលប្រើភ្លើងស៊ីញ៉ូផ្លិតភ្លែត ដើម្បីបង្ហាញភាពអាសន្ន |
តំបន់បាំងទាំងបួនទិស | មុំនៃតំបន់ដែលអ្នកបើកបរមិនអាចមើលឃើញរថយន្តដែលបើកមក ឬចំណែកផ្លូវ ឬឧបសគ្គ |
ស៊ីរ៉ែន | អំពូលដែលមានភ្លើងក្រហម ដើម្បីបញ្ជាក់ពីភាពអាសន្ន |
រថយន្តលេខដៃ | រថយន្តដែលអ្នកបើកបរត្រូវតែប្តូរលេខដោយខ្លួនឯង |
បាតុភូតស្បៃទឹក | បាតុភូតដែលមានស្បៃទឹកនៅចន្លោះផ្ទៃកង់និងផ្ទៃផ្លូវ ដែលធ្វើឲ្យកម្លាំងកកិតត្រូវបានថយចុះ |
សញ្ញាដៃ | ការធ្វើសញ្ញាដោយប្រើដៃ ឬដំបូង |
តំបន់ខ្សែបន្ទាត់ឈប់ | តំបន់ដែលខណ្ឌដោយខ្សែបន្ទាប់ឈប់ |
តំបន់ល្បឿន | តំបន់ដែលអាចបើកលឿនបាន |
រង្វិល | ស្ថានភាពដែលរថយន្តជាប់ផុងលើផ្លូវព្រិល ឬភក់ ហើយវិលនៅនឹងកន្លែង |
រថយន្តដឹកអ្នកដំណើរ | រថយន្តដែលត្រូវបានផលិត ដើម្បីដឹកមនុស្សតិចជាង ៦នាក់ |
ចំនួនអ្នកជិះ | ចំនួនមនុស្សអតបរមា ដែលអាចអង្គុយបាន ដោយមិនមានរបស់រំខាន ដោយគិតថាកៅអីអង្គុយមានទំហំ ៤០សង់ទីម៉ែត្រ×៤០សង់ទីម៉ែត្រ |
រថយន្តដឹកអ្នកដំណើរខ្នាតធំ | រថយន្តដែលអាចដឹកមនុស្សនិងទំនិញ |
ភ្លើងសញ្ញាចរាចរណ៍ | ឧបករណ៍មួយក្នុងចំណោមឧបករណ៍សម្រាប់បង្ហាញស្ថានភាពចរាចរណ៍ តាមរយៈពណ៌ ដើម្បីរក្សាសណ្តាប់សាធារណៈ |
ភ្លើងអ័ព្ទ | ជាទូទៅភ្លើងនេះត្រូវបានដំឡើងនៅខាងក្រោមភ្លើងមុខ ហើយត្រូវបានប្រើជាជំនួយដល់ភ្លើងមុខ ហើយវាមានប្រយោជន៍ជាពិសេសនៅពេលដែលមានព្រិលភ្លៀងធ្លាក់ មានអ័ព្ទក្រាស់ |
ចន្លោះសុវត្ថិភាព | ចម្ងាយ ដែលរថយន្តទាំងឡាយត្រូវរក្សាពីរថយន្តខាងមុខ ដើម្បីបង្ការគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ |
តំបន់សុវត្ថិភាព | តំបន់ដែលត្រូវបានការពារ ដែលមានបិទផ្លាកសញ្ញា ដើម្បីសម្រាប់អ្នកថ្មើរជើង នៅចំណែកមួយនៃផ្លូវ |
ផ្លាកសញ្ញាសុវត្ថិភាព | ផ្លាកសញ្ញាដែលផ្តល់ដំណឹងអំពីសុវត្ថិភាពតាមរយៈពណ៌និងរូបរាង ឬសញ្ញានិងអក្សរ |
កម្រិតងងឹត | កម្រិតងងឹតដែលផ្តល់ដំណឹងអំពីសុវត្ថិភាពតាមរយៈពណ៌និងរូបរាង ឬសញ្ញានិងអក្សរ |
ការបើកជែង | ការបើកបរបើកហួសទៅកាត់តាមផ្នែកម្ខាងនៃរថយន្តដទៃ |
សញ្ញាអាទិភាព | ប្រភេទមួយនៃផ្លាកសញ្ញាចរាចរណ៍ |
សញ្ញាផ្លូវបែកជាពីរ | សញ្ញាដែលផ្តល់ដំណឹងថាផ្លូវមួយដែលបែកជាឆ្វេងស្តាំ ដោយសារតែកោះចរាចរណ៍ |
តំបន់ការពារកុមារ | តំបន់ដែលត្រូវបានកំណត់ដោយច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក នៅក្នុងតំបន់ ដែលត្រូវបានទទួលស្គាល់ថាចាំបាច់ក្នុងការថែរក្សាកុមារ ដែលធ្វើតាមផ្លូវ នៅក្បែរសាលាមតេយ្យ និងសាលារៀន |
ពោងខ្យល់ | ឧបករណ៍ការពារអ្នកបើកបរពីការប៉ះទង្គិចជាមួយនឹងរថយន្ត នៅពេលរថយន្តបុកគ្នា |
ការបើកបញ្ច្រាសទិស | សកម្មភាពបើកបរផ្ទុយពីទិសដៅរបស់ផ្លូវ |
ថ្មចិញ្ចើមថ្នល់ | ថ្មខណ្ឌ ដែលត្រូវបានដំឡើងភ្ជាប់ទៅនឹងបន្ទាត់ខណ្ឌរវាងផ្លូវរថយន្ត និង ផ្លូវថ្មើរជើង ឬតំបន់ដាំដើមឈើ ដើម្បីសុវត្ថិភាពអ្នកធ្វើដំណើរ បង្ហូរទឹក ដឹកនាំខ្សែភ្នែក ខណ្ឌចែកការប្រើប្រាស់ផ្លូវ ការថែរក្សាផ្លូវ |
ប័ណ្ណបើកបរអនុវត្តន៍ | ប័ណ្ណបើកបរដែលត្រូវបានចេញជាបណ្តោះអាសន្ន ដើម្បីអាចឲ្យអនុវត្តការបើកបរលើផ្លូវពិត ក្រោយពីជាប់ការប្រឡងទ្រឹស្តី |
ផ្លូវអាទិភាព | ផ្លូវដែលចរាចរណ៍ត្រូវបានគ្រប់គ្រង ដោយអ្នកបើកបរអាចបើកបរចូលផ្លូវធំបាន ប៉ុន្តែមិនអាមិនត្រូវរំខានដល់រថយន្តនៅលើផ្លូវធំ |
ផ្លូវរួមគ្នាខាងស្តាំ | ផ្លាកសញ្ញាផ្តល់ដំណឹថានឹងមានផ្លូវរួមបញ្ចូលគ្នានៅខាងស្តាំ |
បត់ស្តាំ | បត់ទៅខាងស្តាំ |
ធានារ៉ាប់រងអ្នកបើកបរ | ធានារ៉ាប់រងសម្រាប់តែអ្នកបើកបរ ដែលផ្តល់សំណងការខូចខាត នៅពេលដែលអ្នកជិះ ឬអ្នកបើកបរទទួលរងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ ដោយចៃដន្យ |
ឧបករណ៍កត់ត្រាការបើកបរ | ឧបករណ៍ដែលកត់ត្រាស្ថានភាពបើកបររបស់រថយន្ត |
ទោចក្រយានយន្តធុនស្រាល | ទោចក្រយាន ដែលដើរដោយម៉ាស៊ីនធុនស្រាល (កម្លាំងក្រោម ៥០ស៊ីស៊ី) ឬដោយម៉ូទ័រ |
ការបើកបរក្រោមជាតិស្រវឹង | សកម្មភាពបើកបរ ក្រោមអាការៈស្រវឹងស្រា |
ទោចក្រយាយន្តធុនធ្ងន់ | សំដៅលើយានយន្តដែលមានកង់ពីរ ក្រៅពីរថយន្តពិសេស និងរថយន្តពិសេស ខ្នាតតូច និងមានកម្លាំងម៉ាស៊ីនលើសពី ១២៥ស៊ីស៊ី |
ផ្លូវតូច | ផ្លូវដែលមានទទឹងក្រោម ៩ម៉ែត្រ នៅតាមតំបន់គេហដ្ឋានរស់នៅ |
អាកាសធាតុមិនល្អ | បាតុភូតអាកាសធាតុ ដូចជាទឹកជំនន់ រាំងស្ងួត រលកត្រជាក់ ដែលកើតឡើងខុសពីធម្មតា ដោយសារតែផលផ្ទះកញ្ចក់ |
ឈប់បណ្តោះអាសន្ន | អ្នកបើកបររថយន្តបញ្ឈប់រថយន្ត ដោយកង់រថយន្តលែងវិល |
រថយន្តលេខអូតូ | រថយន្តដែលមានលេខប្តូរស្វ័យប្រវត្តិទៅតាមល្បឿន និងរង្វិលជុំរបស់ម៉ាស៊ីន |
ច្បាប់គ្រប់គ្រងរថយន្ត | ច្បាប់ដែលកំហិតលើការចុះបញ្ជីរថយន្ត ស្តង់ដារសុវត្ថិភាព ការផ្ទៀងផ្ទាត់សមីខ្លួន កែប្រែចំនុចខ្វះខាត ការពិនិត្យ ដំឡើងឧបករណ៍និងការគ្រប់គ្រងរថយន្ត |
ផ្លូវសម្រាប់រថយន្ត | ផ្លូវសម្រាប់តែរថយន្តធ្វើដំណើរ |
វិញ្ញាប្រឡងនៅនឹងកន្លែង | វិញ្ញាសារប្រឡងវាយតម្លៃសមត្ថិភាពបើកបរ នៅក្នុងកន្លែងប្រឡងយកប័ណ្ណបើកបរ |
ជែកណាយហ្វ | បាតុភូតដែលកន្ទុយរថយន្តរេចុះឡើង នៅពេលបាត់បង់សមត្ថភាពបញ្ជា |
រថយន្តក្រុងបាតទាប | រថយន្តក្រុង ដែលត្រូវបានផលិតឲ្យមានបាតទាប ដើម្បីឲ្យជនពិការជិះរទេះរុញ ឡើងជិះរថយន្តបានដោយមានភាពងាយស្រួល |
ភ្លើងមុខ | ភ្លើងដែលបំពាក់នៅខាងមុខទោចក្រយាន ដើម្បីអាចមើលឃើញនៅពេលយប់ |
ភ្លើងលោត | ភ្លើងសញ្ញាចរាចរណ៍លោតភ្លើងរហូត |
ផ្ទៃកកិត | ផ្ទៃដែលសំបកកង់ប៉ះនឹងផ្លូវ |
ការពិនិត្យកាយសម្បទារតាមកាលកំណត់ | ការពិនិត្យដែលត្រូវបានធ្វើឡើងជាទៀងទាត់ សម្រាប់វាយតម្លៃកាយសម្បទាររបស់អ្នកដែលមានកាន់ប័ណ្ណបើកបរ |
បើកបរល្បឿនថេរ | ការបើកបរដោយរក្សាល្បឿនជាក់លាក់មួយ |
ចម្ងាយឈប់ | ចម្ងាយដែលគិតចាប់ពីអ្នកបើកបរដឹងពីស្ថានភាពត្រូវឈប់ រហូតដល់ពេលដែលរថយន្តឈប់នៅនឹង ។ វាជាផលបូកនៃចម្ងាយប្រសិទ្ធភាពហ្វ្រាំង និងចម្ងាយចាប់ហ្វ្រាំង |
ខ្សែបន្ទាត់ឈប់ | ខ្សែបន្ទាត់លើផ្លូវដែលរថយន្តត្រូវតែឈប់ នៅពេលភ្លើងក្រហម |
ឈប់រថយន្ត | ការឈប់រថយន្ត |
ប័ណ្ណបើកបរប្រភេទទី២ | ប័ណ្ណបើកបរធម្មតា ប័ណ្ណបើកបររថយន្តខ្នាតតូច ប័ណ្ណបើកបរទោចក្រយានយន្តធុនធ្ងន់ |
ចម្ងាយចាប់ហ្វ្រាំង | ចម្ងាយដែលគិតចាប់ពីហ្វ្រាំងមានប្រសិទ្ធភាព រហូតដល់ពេលដែលរថយន្តឈប់នៅនឹង |
ភ្លើងហ្វ្រាំង | ភ្លើងក្រោយពណ៌ក្រហម ដែលភ្លឺនៅពេលដែលជាន់ហ្វ្រាំង ដើម្បីប្រាប់ដល់រថយន្តខាងក្រោយថាកំពុងជាន់ហ្វ្រាំង |
ល្បឿនកំណត់ | ល្បឿនលឿនបំផុតដែលត្រូវបានអនុញ្ញាត |
កម្រិតនៃការកាច់ចង្កូត | កម្រិតនៃការកាច់ចង្កូត |
កន្លែងសម្រាកពេលងងុយ | កន្លែងដែលត្រូវបានបង្កើតឡើង ដើម្បីឲ្យអ្នកបើកបរឈប់សម្រាក |
ធានារ៉ាប់រងបណ្តុំ | រួមានដូចជា ធានារ៉ាប់រងទំនួលខុសត្រូវ (សំណងការខូតខាតដល់ភាគី១) សំណងការខូចខាតដល់ភាគី២ សំណងការខូចខាតរបស់ដល់ភាគី គ្រោះថ្នាក់ដល់រាងកាយខ្លួនឯង ខូចខាតរថយន្តខ្លួនឯង |
សញ្ញាបត់ឆ្វេងស្តាំ | ផ្លាកសញ្ញាអាចបត់ឆ្វេងស្តាំក្នុងពេលតែមួយ |
ខ្សែក្រវ៉ាត់សុវត្ថិភាព | ឧបករណ៍ដែលត្រូវបានតំឡើងនៅកៅអីដើម្បីការពារអ្នកជិះពីការបុកទង្គិច នៅពេលកំពុងបើកបរ |
ខ្សែនាំផ្លូវខាងឆ្វេង | ខ្សែដឹកនាំឲ្យចរាចរណ៍ទៅខាងឆ្វេង |
ធ្វើដំណើរខាងឆ្វេង | ខ្សែដឹកនាំឲ្យចរាចរណ៍ទៅខាងស្តាំ |
ផ្លូវរួមគ្នាខាងឆ្វេង | ផ្លូវរួមគ្នាខាងឆ្វេង |
ហាមបត់ឆ្វេង | សញ្ញាហាមបត់ឆ្វេង ដើម្បីសំរួលដល់លំហូរចរាចរណ៍ |
ហាមចតឬឈប់រថយន្ត | សញ្ញាហាមចតឬឈប់រថយន្ត |
ចតរថយន្ត | ការឈប់យានជំនិះ |
កម្ពស់នៃទីប្រជុំទម្ងន់ | កម្ពស់ពីផ្ទៃផ្លូវដល់ទីប្រជុំទម្ងន់ |
របាំងពុះទ្រូងផ្លូវ | របាំង ដើម្បីពុះចែកផ្លូវដែលមានចរាចរណ៍ទៅវិញទៅមក |
គំនូសកណ្តាល | របាំងពុះផ្លូវ រឺខ្សែដែលដែលសម្គាល់ដោយខ្សែលឿងដាច់ ឬជាប់គូសនៅលើផ្លូវ ដើម្បីបែងចែកឲ្យបានច្បាស់នូវទិសដៅចរាចរណ៍ |
ការកាត់ក្តីដោយសង្ខេប | ការកាត់ក្តីក្រៅផ្លូវការលើឧក្រិដ្ឋកម្មកម្រិតស្រាល |
បាតុភូតបំបាំងខ្លួន | បាតុភូតដែលអ្នកបើកបរមិនអាចមើលឃើញរបស់នៅកណ្តាលផ្លូវ នៅពេលដែលចាំងភ្លើងរបស់រថយន្តដែលមកពីផ្ទុយគ្នា |
រថយន្តសម | រថយន្តរាងសម ប្រើដើម្បីលើកដាក់ទំនិញ |
ហាមទៅត្រង់ | សញ្ញាហាមទៅត្រង់ |
ចន្លោះរវាងរថយន្ត | ចម្ងាយពីគូថរថយន្តខាងមុខ ដល់ក្បាលរថយន្តខាងក្រោយ |
ឧបករណ៍របាំងផ្លូវ | ឧបករណ៍សម្រាប់ហាមឃាត់ការបើកចូលផ្លូវដែលប្រសព្វនឹងផ្លូវដែក |
ផ្លូវ | ផ្លូវដែលយានជំនិះគ្រប់ប្រភេទអាចប្រើប្រាស់បាន |
ចំណែកផ្លូវ | តំបន់ដែលត្រូវបានខណ្ឌចែកដោយខ្សែគំនូសផ្លូវ ដើម្បីឲ្យយន្តជំនិះធ្វើដំនើរតាមក្រោយគ្នា |
យានជំនិះ | យានដែលអាចបើកបរធ្វើដំណើរលើផ្លូវដូចជារថយន្ត រទេះសេះឬគោ ម៉ាស៊ីនសំណង់ ទោចក្រយានយន្តធុនធ្ងន់ ទោចក្រយាន និងយានដែលមិនដើរដោយកម្លាំងមនុស្សផ្សេងទៀត |
ភ្លើងចំហៀង | ភ្លើងដែលត្រូវបានបំពាក់នៅខាងមុខរថយន្ត ដើម្បីបង្ហាញពីអត្ថិភាពនៃរថយន្ត និងទំហំទទឹងនៃរថយន្ត |
ធានារ៉ាប់រងទំនួលខុសត្រូវ | ធានារ៉ាប់ដែលតម្រូវឲ្យចុះ ដោយច្បាប់ ដើម្បីសំណងអប្បរមា ដល់ជនរងគ្រោះដោយសារហេតុការណ៍អាក្រក់ណាមួយ |
ចំណុចប្រសព្វនឹងផ្លូវដែក | ចំណុចប្រសព្វនឹងផ្លូវដែក |
ល្បឿនអតិបរមា | ល្បឿនលឿនបំផុតដែលត្រូវបានអនុញ្ញាត នៅលើផ្លូវស្មើត្រង់ |
ល្បឿនអប្បរមា | ល្បឿនយឺតបំផុតដែលត្រូវបានអនុញ្ញាត នៅលើផ្លូវស្មើត្រង់ |
បុកពីក្រោយ | រថយន្តឬរថភ្លើងបុកគូថគ្នា |
ចម្ងាយរវាងអ័ក្ស | ចម្ងាយរវាងចំណុចកណ្តាលនៃកង់មុខ និងកង់ក្រោយ |
រទេះភ្ជាប់ចំហៀងទោចក្រយានឬទោច្រយានយន្ត | រទេះភ្ជាប់ចំហៀងទោចក្រយានឬទោច្រយានយន្ត |
កម្លាំងសង្កត់នៃសំបកកង់ | កម្លាំងសង្កត់នៃសំបកកង់ |
ប័ណ្ណបើកបរពិសេស | បើកបរដែលអ្នកបើកបរអាចបើកត្រេល័រ |
រថយន្តពិសេស | រថយន្តដែលមានគ្រោងពិសេស |
ស្រោបកញ្ចក់ | ការស្រោបន្ទះស្បៃលើកញ្ចក់ ដើម្បីការពារជីវភាពផ្ទាល់ខ្លួននិងកាត់បន្ថយការចាំងពន្លឺ និងទប់ស្កាត់កាំរស្មីស្វាយអុលត្រា |
បាតុភូតហ្វ្រាំងអត់ដំណើរការ | បាតុភូតដែលហ្វ្រាំងមិនមានប្រសិទ្ធភាពនៅពេលជាន់ហ្វ្រាំង ខណៈពេលកំពុងធ្វើដំណើរក្នុងល្បឿនលឿន |
ឧបករណ៍ប្រកាសអាសន្នអគ្គីភ័យ | ឧបករណ៍ដែលផ្គុំពីផ្លាកសញ្ញា ឧបករណ៍បញ្ជូនសញ្ញា ឧបករណ៍បន្លឺសម្លេង ដើម្បីផ្តល់អំពីអគី្គភ័យដែលកើតឡើង |
ផ្លូវរង្វង់មូល | ប្រភេទមួយនៃផ្លូវប្រសព្វ |
គំនូសឆ្លងផ្លូវសម្រាប់អ្នកថ្មើរជើង | កន្លែងដែលមានផ្លាកសញ្ញាឬគំនូសសម្រាប់អ្នកថ្មើរជើងឆ្លងផ្លូវ ដោយយោងទៅតាមច្បាប់ចរាចរណ៍ផ្លូវគោក |
កញ្ចក់មើលក្រោយ | កញ្ចក់ដែលដំឡើងនៅខាងក្រៅផ្នែកខាងក្រោយនៃរថយន្ត ដើម្បីអាចឲ្យអ្នកបើកបរមើលក្រោយឃើញ |
'생활정보' 카테고리의 다른 글
[생활정보] 중국어 운전면허 용어 해설집 (0) | 2016.05.16 |
---|---|
[생활정보] 영어 운전면허 용어 해설집 (0) | 2016.05.16 |
[생활정보] 몽골어 운전면허 용어 설명 자료 (0) | 2016.05.16 |
[생활정보] 2015년도 상반기 운전면허시험 응시현황 (0) | 2016.05.16 |
[생활정보] 경남 거창군 경로당 현황 (0) | 2016.05.16 |